INCIVISME MEDIOAMBIENTAL ALS VOLTANTS DE L’INSTITUT

(Signa:1r batxillerat A)

Els alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria de Ciències del Món Contemporani (CMC) hem sortit amb la professora Nayara Virtus a recollir tota la brossa del voltant de les tanques de l’institut.

El sentiment és de VERGONYA i de RÀBIA per tota la brossa escampada que hem trobat. Els que generen aquesta brossa són els mateixos alumnes de l’institut que no tenen consciència de l’impacte nefast sobre l’entorn. Al pati tenim papereres i solem fer campanyes de conscienciació sobre el Medi Ambient, tanmateix aquestes accions són del tot inútils per a segons quins alumnes que prefereixen destruir l’entorn amb aquestes accions incíviques i estretament relacionades amb una manca de sensibilitat i cultura del respecte pel planeta.

Per sort, som un grup nombrós d’alumnes que denunciem aquests fets i preferim seguint lluitant per un món net de residus i a l’alçada d’una societat democràtica, culta i plena de valors.