2n CFGM Gestió Administrativa visita l’empresa Pymeralia

Anna López

Els alumnes de 2on AG10 al MP15 Marketing Digital, visiten l’empresa Pymeralia, agència de màrqueting digital, el dia 25 de març de 2021, seguint amb les activitats dins del marc de la creació de la web EXPERIENCNICA (Guia Turística de les Terres de l’Ebre).

Després d’una sessió de treball, hem coincidit a l’empresa amb el pilot mundialista Marc Alcoba, nascut a les nostres terres, concretament a Alcanar. Pymeralia està realitzant la campanya de captació de patrocinis d’Alcoba, ja que el jove pilot, aquest any correrà al mundial de Superbikes amb l’equip Yamaha MS Racing a la categoria Supersport 600. A més a més, Pymeralia ens ha mostrat aquest projecte com a exemple, i hem pogut veure tot el procés de creació i desenvolupament d’una campanya publicitària real.

EXPERIENCNICA, la Guia Turística de les Terres de L’Ebre, creada pels alumnes, veurà la llum molt aviat.