II SETMANA D’ORIENTACIÓ ACADÈMICA I PROFESSIONAL

Durant aquesta setmana es realitzen una sèrie d’activitats sobretot per als alumnes de 3r i 4t per tal d’orientar-los després dels estudis de secundària obligatòria. Al vestíbul hi ha un cartell explicatiu de les diferents opcions per fer la tria i dimecres 9 de maig a la tarda es va convocar una reunió per als pares de l’alumnat de 4t d’ESO relacionada amb el tema de l’orientació entre altres coses.

El psicopedagog de 2n cicle del centre, Paco Quiles juntament amb la coordinadora de 2n cicle Noèlia Borràs, són els encarregats de dinamitzar l’orientació i els tutors i tutores desenvolupen un paper important a l’hora de fer guiatge en aquest sentit. Cal dir també que Paco Brunet com a representant del batxillerat, Raül Vidal de cicles formatius de Gestió Administrativa i Marta González de l’escola d’Aqüicultura han realitzat un torn de xarrades per a l’alumnat de 4t d’ESO per tal d’informa-los de tota l’oferta educativa postobligatòria de l’institut Els Alfacs.