XARRADA DE L’EUSES (ESCOLA UNIVERSITÀRIA DE LA SALUT I L’ESPORT)

Joana Toro
Aquesta setmana, Jonatan Tomàs, ex-alumne de l’institut Els Alfacs i alumne de l’escola universitària EUSES, ha vingut a presentar una xarrada a alumnes de 1r de Batxillerat  on es promociona l’escola universitària EUSES establerta a les Terres de l’Ebre. El tema de la xerrada ha estat les Aplicacions Mòbils i Tecnològiques en la Salut on s’ha parlat de l’evolució de la telefonia mòbil, les seves aplicacions i com aquestes ens afecten a la pràctica esportiva.
L’escola universitària EUSES apropa la universitat als alumnes  i mitjançant aquestes conferències són una manera de formar i informar als alumnes.
EUSES és una escola adscrita a la Universitat Rovira i Virgili que imparteix el grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (Amposta) i el grau de Fisioteràpia (Tortosa).