ENHORABONA!

Moltes felicitats als 3 alumnes de 3r d’ESO que aquest dimarts 3 de maig han guanyat la XVIII final del Certament de lectura en veu alta. S’han fet 9 finals per tota Catalunya, segons els serveis territorials d’ensenyament. Alba Yugueros, Matea Voicu i Carlos Balagué han participat en la categoria Tropa de Corsaris (3r i 4t ESO) i han guanyat la final de les Terres de l’Ebre en què han participat 10 instituts. L’acte va tenir lloc a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Va ser un acte molt bonic i emotiu. El jurat estava format per 3 actors coneguts de l’escena professional catalana.

El dia 1 de juny els nostres alumnes s’han de desplaçar al Teatre Nacional de Catalunya a Barcelona per a rebre el premi individualitzat i assistir a la Festa de la lectura.

Enhorabona Tropa!