L’institut participa de la campanya Let’s Clean Up Europe

L’alumnat de la MO d’escoles Verdes ha participat avui dijous 5 de maig de 2022 en la campanya “Let’s Clean Up Europe” que és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

L’alumnat ha recollit residus al llarg de l’itinerari botànic de la Torreta que parteix de l’institut i acaba a la Torreta i ho ha documentat amb l’app de geolocalització de residus “Litterati” que duien instal·lada al mòbil participant també del repte “Catalunya Cleanup Challenge”,  el repte “Montsia Cleanup Challenge” i un repte local “Torreta Challenge”.

Els propers dies continuarem la campanya amb els mateixos alumnes i altres de 4t d’ESO que s’afegiran dins la matèria de Cultura i Valors Ètics. Agraïm a tothom la col·laboració i esperem que servisca per conscienciar sobre la necessitat de reduir la generació de residus i afavorir el seu correcte tractament.