ELS ALUMNES DE 1R D’ESO VISITEN LA BIBLIOTECA PÚBLICA

Els dies 14, 15 i 22 de novembre els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Els Alfacs han visitat la biblioteca municipal Sebastià Juan Arbó. L’objectiu de la visita és que tots els nostres alumnes coneguen i es familiaritzen en aquest espai cultural. El bibliotecari els ha fet una xarrada molt educativa en què explica a l’alumnat tota  la CDU (Classificació Decimal Universal) la qual cosa els ajudarà en futur a buscar i localitzar els llibres i materials que necessiten. A més a més, també els explica el funcionament del web https://elmeuargus.biblioteques.gencat.cat/, pàgina molt interessant per consultar des de casa. La visita l’ha organitzat la biblioteca de l’institut, juntament amb el departament de català. Els professors que han col·laborat en l’activitat han estat: Núria Gil, Salomé Pla, Ramon Vernet i Sara Cid.