CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

img_20170118_162502_opt

El dimecres  18 de gener a la tarda els alumnes finalistes del concurs de lectura en veu alta del nostre  institut van haver d’assistir a la biblioteca per a poder demostrar les seues habilitats lectores davant d’un jurat. Ja fa uns quants anys que el nostre institut participa en el Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta que organitza el Departament d’Ensenyament, juntament amb Enciclopèdia catalana. Aquest any se celebra la tretzena edició i nosaltres participem en la categoria de “Corsaris” (1r i 2n d’ESO), un alumne, ha de representar aquesta categoria. I també participem en la categoria “Tropa de corsaris” (3r i 4t d’ESO) i aquí són tres els alumnes que han de sorgir escollits, els quals llegeixen en grup.

Voldria agrair públicament a tots els alumnes del nostre centre que  directa o indirectament han participat en aquest concurs. També vull donar les gràcies al públic assistent que va venir a la biblioteca (companys, famílies)

I com no, gràcies als companys que van fer de jurat, perquè l’elecció dels alumnes no va ser fàcil, ja que tots tenien un bon nivell lector.

I per acabar voldria desitjar molta sort als alumnes que han sortit escollits per representar-nos el proper 16 de març.

Aquestes alumnes han estat: Malena Forcadell (1r A), Marta Gavaldà (2n A),  Nàdia Fischer (4t A), Júlia Cruelles (4t A) , Mar Beltran (3r A) , Andrea Curto (3r A)

Sort!!!