XARRADA DE L’HISTORIADOR LOCAL PACO CARLES A 1r DE BATXILLERAT

Dijous 19 de gener i divendres 20 de gener, l’historiador local Paco Carles ha vingut a fer-nos una xarrada als alumnes de primer de batxillerat, per ajudar-nos i orientar-nos en el Treball de Recerca que hem de començar a elaborar properament.
Ell també és col·laborador de la revista Ràpita i, mensualment, escriu un article sobre història local que es publica en aquesta revista i que ens pot donar alguna idea per fer el nostre treball. A més a més, ha ofert la seva ajuda a tots aquells alumnes que decideixin fer aquest important treball sobre un tema d’història del nostre poble.
Finalment, ens ha donat alguns consells per fer el nostre treball més fàcil de llegir i de comprendre. Agraïm la seva visita al centre per dedicar-nos un moment del seu temps i ajudar-nos.

Alèxia Vidal Pons