ORÍGENS 2021

En aquest enllaç podeu veure totes les fotos.

A mitjans d’octubre a la Ràpita se celebra la festa Orígens. Es tracta d’un esdeveniment que dura 3 dies (divendres, dissabte i diumenge) i es rememoren els inicis de la població de la Ràpita a través d’una sèrie d’activitats i actes. A més, la població es vesteix de manera tradicional per tal d’ambientar amb més versemblança el principi del segle XX a la Ràpita.

Enguany la festa Orígens se celebrarà el 8, el 9 i el 10 d’octubre (divendres, dissabte i diumenge).

PROGRAMA: http://viulosorigens.cat/wp-content/uploads/2021/10/Programa_Origens_21.pdf

Des de l’institut també hem participat i una de les activitats que enguany hem proposat tant a l’alumnat com al professorat ha estat la de vestir-nos de pescadors o pagesos divendres 8 d’octubre.

Els alumnes SIEI i el departament d’orientació (Míriam Roca i Imma Blanco) es bolca, com sempre, a fer lluir de valent el vestíbul, aquesta vegada, amb detalls del món pagès que evoquen el passat de la Ràpita.