CAMPANYA SOLIDÀRIA NADALENCA: RECOLLIDA DETALLS (CREU ROJA)

Des de Creu Roja Joventut fa 28 anys que hem estat realitzant la campanya de recollida de Joguets “Els seus drets en Joc”. I aquest any, encara amb més raó, la tornem a engegar!

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO D (Mar Bayarri, Izan Cano, Hèctor Cid, Carlota Curto, Ian Sabaté i Mayka Solà)  seran els encarregats de fer campanya i recollida. Es preveu, tal i com ens va informar la presidenta  de la Creu Roja de la Ràpita Carme Montes, que hi hagi una 15 de xiquets i xiquetes en edats compreses entre els 10 i els 15 anys susceptibles de no rebre cap regal aquests Nadals a causa de la seua situació econòmica. Es recomana aportar regals reciclats que no estiguin malmesos i també detalls nous (gorros, bufandes, calcetins, llibres, material de papereria, trencaclosques, bosses, tovalloles…)

Donat l’especial situació derivada de la COVID19, on la Creu Roja ha patit un gran augment de les famílies que atenem, ens adrecem als centres educatius amb l’esperança que us vulgueu sumar a la recollida de joguines i a la difusió de la campanya.

A la província de Tarragona, Creu Roja Joventut treballa directament amb més de 330 infants i joves en projectes d’Èxit escolar i Inserció social dels nens i nenes. Però aquest no són els únics infants beneficiats per la campanya, també fem repartiment de les joguines a totes les famílies, amb infants, que atenem a tots els nostres programes i aquelles derivades de serveis socials.

El projecte té com a objectiu principal la inserció social a partir de la igualtat i del dret que tot infant té a rebre una joguina nova. Per posar-vos una dada, l’any anterior vam aconseguir repartir 5647 Joguines a tota la província!

Esperem que us agradi la nostra proposta i que ho veieu com una oportunitat per fomentar els valors de cooperació i empatia entre el vostre alumnat.