SESSIONS DIVULGATIVES COVID-19 DE LA MARATÓ DE TV3

Enllacem vídeo divulgatiu de TV3 per si el voleu passar en algun moment.

Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades al programa, aquest any el Covid-19 Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius que arriba a més de 200.000 joves. Un col·lectiu format per més de 600 professionals  és l’encarregat de fer la divulgació impartint al voltant de 5.500 sessions en cada nova edició.

Les sessions de divulgació estan adreçades, principalment, a centres educatius de secundària, de batxillerat i a altres entitats socials, educatives i culturals de tot Catalunya.

Dilluns 30 de novembre els alumnes de cicles i PFI van poder gaudir d’aquestes xarrades en format telemàtic. Dijous 3 de desembre havien de fer-ho els alumnes de 4t però els problemes de connexió del centre ho van impedir.