3rd ESO ETWINNING PROJECT MEETING

L’alumnat de l’agrupament 3r ESO CDE1 ha estat treballant durant tot el curs conjuntament amb alumnat d’Itàlia, Polònia i Turquia a un projecte eTwinning anomenat WWW World famous Winning Women. Avui, sis d’aquests alumnes han pogut gaudir de diverses tasques de tancament del projecte: han participat a un xat en directe on han conversat amb els/les seus/ves companys/nyes internacionals, han expressat el que aquest projecte ha significat per a ells i han concursat a uns jocs de preguntes per demostrar el que han après al llarg del projecte. Però sobretot, s’ho han passat molt bé!

Aquí teniu també un resum del projecte en format genial.ly: