MEETING WITH ITALY (eTwinning project: Cookture)

Malgrat la situació provocada pel Covid-19, el confinament i el consegüent tancament del nostre institut, l’alumnat de 4t ESO D ha seguit treballant amb ànims al nostre projecte eTwinning anomenat Cookture.

Avui hem fet una trobada amb els/les companys/es de Taranto, Itàlia per continuar amb les tasques del nostre projecte. Tot i les dificultats tècniques i el desafiament que això pot suposar de vegades, ha estat enriquidor i divertit. La setmana vinent repetirem i també s’uniran els/les companyes de Grècia que avui no han pogut assistir.

Moltes gràcies, una vegada més, a l’alumnat que no ha perdut les forces ni l’esperit de treball, a les famílies que us estan recolzant i a l’equip directiu del nostre centre per creure en aquests projectes i donar suport al professorat que els portem a terme. Sense vosaltres no seria possible!!!