XERRADES D’ORIENTACIÓ ALUMNAT 4t ESO

Ahir, dimecres 20 de maig, van començar les Xerrades d’Orientació a l’alumnat de 4t d’ESO. L’alumnat  de 4t d’ESO D va poder preguntar els dubtes que tenia al nostre Director Paco Brunet, al professor de CFGM Ruben Arasa, al Cap d’estudis adjunt Joan Faus i a la Coordinadora del Departament d’Orientació Educativa, Adriana Ferreres.

Aquest any, la situació excepcional que estem patint no ens permet de fer-les, com tots els anys, presencialment. Així que les estem fent via vídeo conferència i estan sent molt ben acollides per l’alumnat.

Aquestes Xerrades són un ajut més per poder prendre una decisió tan important com és què fer després de l’ESO”. Complementen tota la informació que ja han rebut prèviament des de les seves tutories, abans i durant el confinament.

D’altra banda, properament, dimarts 26 de maig a les 19:30, s’ampliarà la informació amb una vídeo conferència informativa amb les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO organitzada per l’equip directiu.