SORTIDA A BARCELONA. 2N BATXILLERAT.

El mes passat els alumnes de 2n de batxillerat van participar en una sortida a Barcelona on vam visitar diferents espais culturals, històrics i artístics. Al matí vam visitar l’exposició “Aixafem el feixisme” al Palau Robert. Una recopil.lació de cartells elaborats pel Comissariat de Propaganda de la República durant la Guerra Civil i que hem treballat a la matèria d’història d’Espanya.

A continuació vam anar fins al Museu Nacional d’Art de Catalunya per fer una visita guiada per les obres del segle XIX i XX que els alumnes d’Història de l’Art han analitzat a l’aula i que vam poder veure in situ, a part de gaudir un cop més de l’agradable espai del MNAC.

Finalment, la tarda la vam dedicar a la part literària de la sortida amb una visita pels espais de les novel.les de Mercè Rodoreda al barri de Gràcia i la lectura de diferents fragments de Mirall Trencat.