DISTINCIONS PELS RESULTATS A LES PAU

Divendres 19 de juliol, a les cinc de la tarda, es va celebrar l’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). Aquestes distincions s’atorguen a l’alumnat que en les mencionades proves va assolir, en la fase general, més d’un 9 de mitjana en les matèries examinades. Aquest reconeixement s’organitza des del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. L’acte es va celebrar a l’Auditori de Barcelona i va estar presidit pel Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Quim Torra.

En aquesta edició, al igual que en l’any anterior, dues alumnes del nostre centre van rebre aquesta distinció. I és per això que des d’aquí volem felicitar a la Lídia Isierte Sans i a la Nàdia Fischer Carles per aquests resultats.

L’obtenció d’aquestes distincions és un premi a la constància i la perseverança que l’alumnat de batxillerat demostra a llarg de tota l’etapa. Enhorabona a la Lídia i la Nàdia pel reconeixement.