Segon Segell de Qualitat eTwinning atorgat!!!

Avui per fi se’ns ha atorgat el segon Segell de Qualitat per un dels projectes eTwinning que vam realitzar al nostre centre aquest curs 2018-19: ‘Leer y escribir: un mundo por descubrir / Reading and writing: a world worth exploring’

El projecte el vam realitzar al segon trimestre dintre de la matèria LL. Estrangera: anglès. L’alumnat involucrat pertanyia a grups de 3r ESO CDE (22 en total). Aquest alumnat va poder participar usant la llengua anglesa conjuntament amb alumnat de Cartagena i Venezia.

L’objectiu del projecte va ser desenvolupar l’amor dels estudiants per la literatura anglesa i espanyola per poder, finalment, escriure articles i contes propis en les dues llengües estudiades. La tasca principal va consistir en analitzar dues novel·les centrades en temes similars, però alhora molt diferents entre sí. La primera, The Guernsey Literary i Potato Peel Pie Society, una novel·la de Mary Anne Shaffer i Annie Barrows, va ser la font principal de la part anglesa del projecte. La segona, Un viejo que leía novelas de amor, escrit per Luis Sepúlveda, va ser la font de la part espanyola del projecte. Els estudiants implicats van treballar tant en les novel·les, durant el mateix període, comunicant-se en anglès i castellà respectivament.