LLIBRES DE TEXT DE BATXILLERAT

LLIBRES DE BATXILLERAT

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’institut Els Alfacs posa a disposició la compra dels llibres del centre per a alumnes de Batxillerat a través de la plataforma IDDINK (https://www.iddink.cat/).

Es pot triar l’opcció entre llibre nou o reutilitzat.

El llistat de llibres, el podeu trobar a la nostra web: www.insalfacs.cat entrant en l’opció MENÚ (part superior dreta), apartat FAMÍLIES.

Cal recordar que la compra es pot fer a qualsevol lloc però assegureu-vos que sigui l’edició correcta comparant l’ISBN.

1 comentari

1. Xavi Sans

Hola, estic fent la comanda dels llibres de batxillerat 1 i voldria que m’aclariu que inclou el “Pack Material 1 Batxillerat”. Veig que hi ha una samarreta per a fer esport i un altre apartat, per import de 26,21€, que no hi ha descripció.
    Gràcies