Aquest matí s’ha fet lliurament del premi “Valors” que organitza el departament d’EF.
Tots els representants de cadascuna de les classes han participat en un sorteig per aconseguir un d’aquests dos premis :
Samarreta del London City signada per la Jana Fernàndez.
Val de 60 € en material esportiu.
La samarreta ha estat lliurada a l’Alèxia Monter (1rB).
El val amb material esportiu ha estat lliurat a la Martina Dolcet (1rE)
El premi que s’emporten tots és el d’haver estat escollits per la seva classe com a representants de tots aquells valors positius que transmet l’esport. Enhorabona a tots i totes!


