Gimcana literària

En el marc de la celebració del dia de Sant Jordi, hem proposat una gimcana literària. Amb col·laboració d’un nombre important d’alumnes, hem fet passejar per l’Institut d’Alcarràs Josep Pla, Afrodita, el Lazarillo, Tirant lo Blanc, Matilda, les Tres bessones i d’altres autors/es i personatges del món de la ficció literària de tots els segles.

Els alumnes que han encertat catorze personatges i han aconseguit la informació suficient d’ells han estat la Cristina Pirv i el Robert Colpos (1r de Batxillerat).

Gràcies a tots/es per la vostra disposició!