Olimpiada escolar 2017

captura
L’Institut d’Alcarràs participarà de l’Olimpiada Escolar 2017, que tindrà lloc el dia 2 d’abril, al camp de futbol de l’Alcarràs, de les 9:00 fins a les 13:00 hores.

L’Institut ha inscrit un total de 177 alumnes d’entre 1r i 4t d’ESO i comptarà amb la dinamització de 35 alumnes de batxillerat.

Recordar als alumnes que caldrà portar el dorsal ben enganxat a la samarreta el dia de la competició i haver lliurat el full d’autorització a consergeria.

Les proves de la competició seran curses de velocitat, resistència, salt de longitud i salt d’alçada, a més de llançament de pes.

Podeu consultar els horaris de les diferents proves en el full adjunt.