gràcies AMPA

Agraïm la continua col·laboració i finançament del nostre AMPA en moltes activitats que arriben a tots els nostres alumnes del centre,

per exemple:

– Esmorçar de més de 150 alumnes que participen en les proves Cangur.

– Entrades del Saló de l’Ensenyament d’alumnes de 4t d’ESO.

– Sortida Cosmocaixa Robótica de 4t d’ESO.

Carnestoltes: 3 premis per 3 classes per anar a Illa Fantasia i un premi addicional per anar a la platja de Badalona.

– Finançament del comiat dels alumnes que acaben 4t d’ESO i 2n de batxillerat.

– Finançament dels Birrets de 4t i 2n de batxillerat.

– Organització i financiació de la festa de fi curs de tot l’alumnat.

– Participació constant en la renovació de pissarres, canons, ordinadors en totes les aules del centre, robots de lego i altres necessitats del centre.

– Financiació de la nova Wifi del centre, addicional a la del Departament d’Educació, per augmentar i millorar la cobertura de tots els alumnes.

Sou molt poques, però feu molta feina!