Pla de lectura

Neix amb l’objectiu de crear hàbit lector. Així, tots els alumnes de l’ESO faran lectura durant 30 minuts diaris abans del 2n pati.

Els objectius per aquest curs són:

• Fomentar en l’alumnat l’interès per la lectura i crear hàbit lector.
  • Crear hàbits de respecte i de cura envers els llibres.
  • Millorar la comprensió lectora.
  • Engrescar, despertar interès i emocions, atreure nous lectors i lectores, afeccionar a la lectura. Gust per la lectura.
  • Millorar l’expressió oral i escrita: ortografia, lèxic, sintaxi, figures retòriques… per tal de ser capaços d’expressar les seves idees com a persones i, crear-los esperit crític com a ciutadans d’aquest món.
  • Potenciar l’ús i la dinamització de la biblioteca del centre i les biblioteques dels pobles.
  • Millorar els resultats escolars (Competències bàsiques)