La nostra participació en el Certamen de Lectura en Veu Alta

Com cada curs, el nostre centre participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta, la semifinal de Terrassa del qual ha tingut lloc a la sala d’actes del Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya. Aquest any ens hem estrenat en la categoria col·lectiva de secundària, Tropa de Corsaris, en què les nostres tres representants hi han fet tota una mostra de cohesió. En la de Corsaris, el jurat del concurs ha escollit la nostra alumna Noa Santangelo com la guanyadora de la semifinal que passa a la final territorial, fet que celebrem!

Aquest és el nostre alumnat representant en les diverses categories del certamen:

• Grumets Vermells (cicle mitjà de primària): Blanca Balañà
  • Grumets Verds (cicle superior de primària): Arnau Cots
  • Corsaris (primer cicle d’ESO): Noa Santangelo
  • Tropa de Corsaris (segon cicle d’ESO): Aina Casals, Iria Candal i Yasmin el Mrini

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *