Acte de graduació de petits

En el dia d’avui, els petits de 5 anys de l’escola juntament amb els/les mestres que els han acompanyat en aquest curs i de les seves famílies, han dit adeu a l’etapa d’infantil i han donat la benvinguda a la primària en un acte de graduació que ha tingut lloc al pati de l’escola. Després d’unes paraules recitades per la directora del centre els nostres nens i nenes han rebut una capsa amb records del seu pas per aquesta etapa, una orla i un llapis que serà la vareta màgica que utilitzaran a partir d’ara per escriure el seu futur. Tot seguit han rebut una benvinguda a primària per part dels seus padrins de 5è. Per finalitzar ens han regalat un ball de l’amistat a tots els presents. Un matí molt bonic i emotiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *