Proposta de la comissió de sostenibilitat

La setmana passada la comissió d’alumnat de sostenibilitat (normalment ens reunim un cop al mes) ens van venir a veure als i les redactores de la comissió de comunicació per a informar-nos de diferents propostes que volen dur a terme a les aules de secundària. De moment, han posat diferents papereres de reciclatge a cada classe: una de paper i cartró i una altra de plàstic. També estan treballant al voltant de les alternatives a utilitzar o reduir paper d’alumini. Ens ha agradat la proposta i hem decidit afegir aquesta informació a la web.

Nota dels docents: l’alumnat de la comissió de sostenibilitat ha passat per cadascuna de les aules a presentar el què s’està fent en matèria de sostenibilitat i han presentat aquest vídeo inspirador.

Redactor/a: Noor i Salman de 2n B, membres de la comissió de comunicació