Lliurament de premis del Jo tinc la paraula

Divendres passat va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la 2a edició del concurs Jo tinc la paraula, concurs que pretén afavorir l’ús del català oral entre els joves. Va ser un acte telemàtic en el que es van desvetllar els vídeos finalistes i els vídeos guanyadors escollits pel jurat de cadascuna de les categories. Amb anterioritat ja havíem conegut els vídeos guanyadors escollits per la votació popular.

En aquesta edició no hem obtingut cap premi d’entre els 7 vídeos presentats de 1r i 2n d’ESO del nostre centre però la cosa era difícil: l’organització del concurs va rebre més de 300 vídeos, d’un total de 76 centres participants.

Us deixem l’enllaç de l’acte per si us el vau perdre.

La participació en aquest concurs es va impulsar i acompanyar des de la matèria de Constel·lacions literàries.