Excursió a Sant Llorenç del Munt

El dimecres 23 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va a anar a fer una activitat de tot el dia sobre la prehistòria relacionada amb el què estan treballant al projecte lila (que inclou les hores de les matèries de Ciències Socials, Música, i algunes de Català i Castellà). L’excursió tenia lloc a Sant Llorenç del Munt on van fer una activitat que tractava de fer eines amb pedres com ho feien abans. També van veure diversos objectes que utilitzaven en aquells moments per facilitar la seva convivència.

A més a més van fer una excursió a la cova Simanya i al Montcau. Van poder entrar a la cova. En aquesta cova s’hi estan fent excavacions fetes per professionals ja que s’han trobat ossos de fa més de 50 mil anys enrere. Als alumnes de 1r d’ESO els van ensenyar alguns exemplars.

Redactores: Aya i Meritxell de 1r d’ESO A, membres de la comissió d’alumnat de comunicació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *