Carnestoltes a secundària

El passat divendres es va celebrar Carnestoltes a l’institut Sala i Badrinas. Va ser molt divertit, ho vam gaudir molt.

Tot va començar dies abans, quan ens van informar d’unes comparses i un concurs de disfresses. Al principi ningú es va presentar, però a poc a poc la gent es va animar i quan va arribar el dia hi havia un munt de comparses que es van presentar al concurs. Totes van fer els seus respectius balls i actuacions i el jurat, que constava de 5 alumnes i una docent, va escollir una comparsa guanyadora de cada curs els quals van rebre un diploma.

A primer va guanyar una comparsa anomenada Enger Canon, i a segon una anomenada Els Carteristes, ambdues escollides i consensuades pel jurat.

Per desgràcia va ser una celebració bastant breu, ja que només vam poder dedicar dues hores, i no ens va sobrar gaire temps, però per sort totes les comparses van poder actuar i participar.

En conclusió, va ser una festa molt emocionant per tots els alumnes de secundària de la qual vam gaudir moltíssim. Tots esperem amb ànsies que arribi l’any que ve per poder tornar a passar-ho bé amb aquesta festivitat tan pintoresca!

Redactora: Noa, membre de la comissió d’alumnat de comunicació