A secundària estem de projecte lliure!

A nivell de centre, al llarg del curs cada classe realitza el projecte lliure. A secundària el dilluns el vam començar i l’acabarem la setmana vinent. El projecte lliure de secundària parteix d’una premissa: l’alumnat ha d’elaborar una revista de la promoció. I a partir d’aquí, llibertat a l’hora d’escollir el grup de treball (el coronavirus ens ha deixat poder barrejar l’alumnat entre classes!), llibertat per a escollir què volen fer, llibertat per a escollir el tema del què volen parlar (un fem un spoiler: han sortit temes com els videojocs, les novetats cinematogràfiques, la cuina, el futbol, les fases del son, etcètera) i llibertat per a escollir-ne el títol. D’entre totes les propostes, el títol escollit per a la revista de 1r d’ESO és “National Badrinas”.

Seguirem informant…