Un viatge a l’Edat Mitjana

Els nens i nenes de tercer estem en ple viatge a l’Edat Mitjana. Ens han encarregat una feina pel museu d’història, i estem descobrint i aprenent moltes coses de l’època per poder-la dur a terme.

Vam començar amb una visita a l’antiga vila medieval de la Ciutat de Terrassa. Allà vam passejar pels carrers que formaven la vila i vam poder entrar a la Torre del Palau, l’única resta que queda encara dempeus a la zona.

Després de la visita hem estat investigant sobre la societat de l’època i els llocs més importants de les ciutats, les viles, els castells i els monestirs.

La setmana passada el nostre viatge ens va dur a convertir-nos en gremis d’artesans d’una ciutat medieval.  Vam ser per un dia terrissers, enquadernadors, vidriers, joiers, costurers i forners…i com no, vam acabar el dia amb un tastet de les nostres elaboracions.

Després d’això vam seguir el nostre viatge i vam construir unes catapultes per poder ajudar al Rei Eduard en la seva guerra amb el Rei Eduard Sunyer.

Ara estem a punt d’arribar al final del viatge, i aconseguirem fer l’encàrrec que ens van demanar des del museu, elaborar un tríptic amb tota la informació important d’aquesta època!

Ens hem convertit en historiadors/es!

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>