English Day 2024: Saint Patrick’s Day

El passat 18 de març vam celebrar l’English Day a l’escola. Aquest any la temàtica ha estat Saint Patrick’s Day. Cada comunitat va dur a terme diferents activitats i tallers relacionats amb aquesta festivitat. Va ser un dia en el qual el green colour va estar molt present i ens va portar molta sort. Els Leprechauns ens van premiar amb monedes de xocolata per haver-ho fet tan bé! Podeu veure un recull de les activitats en el següent vídeo.

Campanya ROBA PER TOTS

Us informem, que dins del nostre programa “SOM SOLIDARIS” al llarg de la setmana de l’11 de març participarem d’una campanya de recollida de roba per a infants entre 0 i 16 anys de famílies vulnerables de la nostra ciutat.

LA RECOLLIDA NOMÉS ES FARÀ ALS MÒDULS DE PRIMÀRIA. TROBAREU UNA CAIXA DE ROBA A L’ENTRADA DE L’ESCOLA.

Formació contínua del voluntariat del LECXIT

Benvingudes famílies,

Avui els voluntaris i voluntàries de 4t d’ESO de l’assignatura Aprenentatge i Servei (APS) que estan fent el LECXIT han fet la segona formació del pla d’acompanyament lector a la Biblioteca del districte 4 de Terrassa. Ha estat una sessió molt interessant on han compartit amb altres voluntaris idees, les experiències que estan tenint al treballar amb infants de 4t de primària, fer propostes, i moltes coses més. L’alumant de secundària ho està fent genial i els de primària estan gaudint d’aquesta estona que comparteixen setmanalment.

Seguim!

El Carnaval ja és aquí!

Aquest divendres hem celebrat el carnaval a l’escola. Aquest any tot l’equip docent ha anat disfressat de “scouts“. Així doncs, hem agafat el nostre mocador, la nostra roba de muntanya, una gorra i una motxilla per anar ben preparats per l’acció!

A l’escola, tot l’alumnat ha vingut ben guarnit amb disfresses de tota mena. Al llarg del matí hem pogut veure les comparses que la comunitat de grans ha preparat i hem fet uns tallers ben divertits. A la tarda hem ballat i hem gaudit d’un berenar ben dolç.

La setmana boja al S&B

Aquesta setmana ha sigut la setmana boja al Sala i Badrinas! El passat divendres, amb l’arribada de la Reina Carnestoltes, vam assabentar-nos de totes les consignes que teníem per cada dia de la setmana.

El dilluns vam anar ben còmodes vestits d’esport; el dimarts ens vam vestir dels anys vuitanta; el dimecres vam venir amb pijama; i el dijous ens vam fer uns pentinats d’allò més divertits i esbojarrats. Ha sigut una setmana molt divertida!

Aquí en teniu una petita mostra.