SOM SOLIDARIS

ROBA PER TOTS

Participem en una campanya de recollida de roba per a infants entre 0 i 16 anys de famílies vulnerables de la nostra ciutat.

CORS SOLIDARIS DE SANT JORDI

Els/les alumnes de 5è, han participat aquest any 2023 en un projecte d’Aprenentatge i Servei anomenat “El Cor de Sant Jordi”, amb el lema “Tu tens el coratge del cor de Sant Jordi”.
Com a producte final, es va realitzar un cor de roba texana reciclada, amb l’ajuda de molts familiars voluntaris. El cor portava un detall que feia referència a Sant Jordi, acompanyat d’una targeta amb una paraula o frase encoratjadora per aquells infants i/o joves que es troben ingressades a la Unitat d’hospitalització del Trastorn de l’Espectre Autista i a l’Hospital de dia de Salut Mental per adolescents de la Mútua de Terrassa.

Amb aquest projecte es treballaen valors com l’empatia, la sensibilitat moral, la col·laboració, la confiança, el valor i la força.

FUNDACIÓ CRAM

30/06/2022

Els/les alumnes de 6è van fer una donació a la fundació CRAM amb el que havien recaptat de la seva cooperativa. Avui hem rebut aquest missatge d’aquesta fundació, estem molt contents per poder ajudar a la conservació de la vida marina! :

“Bon dia a l’Institut Escola Sala i Badrinas de Terrassa,

Des de la Fundació CRAM us volem donar les gràcies per què hem rebut la vostra donació. Aquesta aportació que segur que ha sigut resultat del vostre esforç, ens ajuda molt a continuar la nostra feina i el nostre compromís per a la conservació de la vida marina, ja sigui comprant menjar per a les tortugues que entren al centre, o per fer analítiques per saber què els hi passa, o bé un munt de coses més.

Amb aquest missatge us agraïm la vostra donació i us animem a continuar el vostre compromís per a la conservació del mar i del planeta.

Molt bon estiu!”