Art trobat i creacions des de la platja: L’Alumnat de 3r d’ESO mostra el seu talent artístic

Després de la sortida a la platja “La Casa del Lladres” el passat 8 de maig , ja tenim una sèrie d’obres d’art trobat creades a la matèria d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual amb l’alumnat de 3er d’ESO.

Aquestes obres que us mostrem, son un petit tast de la inspiradora jornada artística que van compartir amb l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut de Miami, que també ens comparteix el seu treball mural dedicat a les textures i el mar i que formaran part de l’Exposició d’Escola Blava dedicada al nostre litoral que estem preparant per al curs 2024-2025.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>