Recollim, classifiquem i protegim la nostra platja de la Pixerota.

Aquest és el tercer curs que el nostre institut forma part de la xarxa europea d’Escoles Blaves, un programa que té com a objectiu promoure l’educació ambiental sobre els oceans i les zones costaneres.

Un element clau del projecte són els ambaixadors d’Escola Blava, alumnes de 1r d’ESO fins a 1r de batxillerat que representen el centre en les activitats i contribueixen a fer créixer la consciència mediambiental dins i fora de l’aula.

La primera activitat del curs va tenir lloc el dijous 25 de setembre a la platja de la Pixerota. L’alumnat participant va recollir i va classificar residus dins de la iniciativa de ciència ciutadana Clean up, organitzada amb l’ONG Good Karma Projects. L’objectiu és registrar dades sobre la contaminació per ajudar les autoritats a prendre mesures efectives.

Una gran experiència que combina aprenentatge i compromís amb el medi ambient.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>