Projecte eTwinning sobre intercomprensió

Des de les matèries de Llatí de 4t d’ESO i de Traducción de textos de 1r de Batxillerat, estem participant en un projecte eTwinning sobre intercomprensió entre llengües romàniques (les llengües que venen del llatí, com sabeu). Es tracta que els alumnes de diferents instituts europeus desenvolupin estratègies per entendre altres llengües romàniques a partir de diferents activitats de classe i d’interactuar entre ells a través de la plataforma. Hi som implicats instituts de Portugal, Espanya, França, Itàlia i Romania, a més dels alumnes de Llatí d’un institut alemany.