L’alumne Ruben Paradinas guanya un dels tres premis de les guies CLER de les comarques gironines.

Les guies CLER  es basen en una acurada selecció de lectures per nens i adolescents, però també per als pares, mestres i educadors, feta pels bibliotecaris de les biblioteques infantils de les comarques gironines. Cada llibre seleccionat es classifica en una secció segons l’edat a qui va adreçat i el seu contingut.

Es donaven tres premis :   Nadal,  Sant Jordi i la de l’entrada de l’estiu.

El guanyador de la portada de la guia CLER d’estiu és un alumne del nostre centre , en Ruben Paradinas de 1r de Batxillerat.

El premi consisteix en un val de 100 euros per gastar en llibres a la Llibreria Geli de Girona.

Estem molt contents i felicitem a en Ruben perquè continui fent il.lustracions amb tanta qualitat com fins ara.

Les il.lustracions guanyadores les  trobareu al facebook i al twitter del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona .

ruben