Batxillerat

En aquest apartat podeu consultar les diferents modalitats i, si no heu pogut assistir a la jornada de portes obertes, podeu consultar també la presentació amb la informació referent al batxillerat.

Presentació del Batxillerat

Modalitats del Batxillerat
Ciencies
Humanitats
Arts
Batxillerat científic i tecnològic

Pels alumnes amb vocació científic aquesta modalitat pretén preparar els alumnes per estudis universitaris que van des de l’àmbit biomèdic fins a les enginyeries. Les matèries de modalitat es fan directament al laboratori permetent combinar el treball teòric amb l’experimental. Es treballa amb pocs alumnes i això permet donar una formació molt personalitzada.

Batxillerat en Humanitats i Ciències Socials

S’adreça a alumnes amb interessos en estudis lingüístics i literaris, manifestacions culturals, la filosofia, les ciències polítiques, econòmiques, socials i jurífiques, entre d’altres.

Batxillerat artístic, amb dues especialitats: arts escèniques i arts plàstiques

L’Institut Sant Elm és un dels dos únics centres on es pot cursar el batxillerat artístic a la comarca del Baix Empordà.

L’especialitat d’arts escèniques pivota al voltant de l’aprenentatge de la música i del teatre, amb la realització de dues obres de teatre al llarg del batxillerat i la participació en diversos  concursos i activitats (veieu més avall).

L’especialitat d’arts plàstiques gira al voltant del desenvolupament de les capacitats artístiques i de disseny dels nostres alumnes. Al llarg dels dos cursos els nostres alumnes participen en varies exposicions, projectes i concursos (veieu més avall).