Qui som?

Un institut públic d’ensenyament secundari amb poques línies i un tracte personalitzat i familiar, situat en un un entorn privilegiat.

L’institut Sant Elm té com a objectiu contribuir al desenvolupament integral de l’alumne/a garantint la igualtat d’oportunitats a través de la consolidació d’un ensenyament de qualitat i adaptat als canvis tecnològics i als requeriments socials.

L’institut Sant Elm vol ser un centre d’ ESO i Batxillerat  amb un projecte educatiu propi i singular que sigui referent en l’àmbit de la inclusió;  potenciant la integració, la coeducació, la solidaritat i la tolerància de tot l’alumnat i produint  la transferència del coneixement, assegurant la continuïtat formativa de tots els alumnes.

El centre educa des del desenvolupament i l’ús de la creativitat realitzant activitats que tinguin incidència en l’entorn i col·laborant i promovent activitats artístiques.