Cantata UAP 2024

Els alumnes del Sant Elm tornen a participar en la cantata UAP, aquest divendres 1 de març al teatre de Lloret, de 18:30 a 21:00. Aquest any l’espectacle s’anomena Obre els ulls i hi participen 140 joves actors i actrius, que, sobre l’escenari, representen quatre… Llegeix més»

Ens visita David Cirici!

L’escriptor David Cirici fa una xerrada a l’institut Sant Elm amb alumnes de 3r d’ESO
El passat 24 de gener el nostre institut va rebre la visita de David Cirici, escriptor, guionista, publicitari i autor del llibre Els incendiaris que ha sigut llibre de lectura de… Llegeix més»

Marató TV3 2023

El passat diumenge, com cada any, l’Institut Sant Elm va participar a la Marató de TV3 amb una parada plena de productes elaborats pels alumnes, un sorteig de dues paneres i un escenari on es van expressar amb espectacles musicals els alumnes del centre. A… Llegeix més»

Acompanyem la gent gran pel Nadal

Els alumnes d’Àrea i d’Aula Oberta hem anat a la Residència i Centre de Dia Sant Feliu de Guíxols Gent Gran per avançar una mica el Nadal. Els alumnes d’Àrea han estat jugant amb els avis al joc “tres en ratlla” que han construït ells mateixos. Els… Llegeix més»

Inici de curs 2023/2024

L’inici del proper curs 2023/2024 serà el dimecres 6 de setembre. Aquest dia els alumnes rebran les indicacions bàsiques per part dels tutors i l’endemà, dijous 7 començaran les classes amb normalitat. Els alumnes de batxillerat comencen el dia 12 de setembre.… Llegeix més»

PAU 2n de Batxillerat

Aquesta setmana els nostres alumnes de 2n de Batxillerat han estat fent els exàmens de les PAU. 2 anys preparant-se per aquests 3 dies són molts nervis acumulats. Actualització: 100% d’aprovats! Enhorabona!