Taller d’amazic

EL passat 17 de desembre ens va acompanyar un amazic per parlar-nos de la seva cultura i la seva llengua. En primer lloc, va explicar-nos que als amazics se’ls coneix també com a berbers, que vol dir “homes salvatges”, però aquest va ser el nom… Llegeix més»

Jornada de la Ciència i la Tecnologia 2015

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

En motiu de la 20a Setmana de la Ciència, que enguany se celebra del 13 al 22 de novembre, ha tingut lloc al nostre institut la Jornada de la Ciència i la Tecnologia. Amb la participació de més de 500 alumnes/as, en els diversos espais del centre s’han exposat un reguitzell d’experiments científics de tota mena i algun artefacte tecnològic. Un grup de reporters/res han immortalitzat la Jornada amb les imatges que han anat prenent.

En marxa el servei de mediació

Ja tenim en marxa el servei de mediació escolar.
La mediació escolar contribueix a resoldre conflictes entre els membres de la comunitat educativa mitjançant un diàleg constructiu que ajudi a trobar, si és possible, solucions justes i positives per les persones inicialment enfrontades. En l’equip de… Llegeix més»

Inici de curs – Grau superior

1r curs (ASIX-DAM):
Presentació grups d’Administració de sistemes informàtics en xarxa
i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma del torn de matí
– Divendres 18 de setembre, 10:00 h
– Inici de les classes: Dilluns 21 de setembre, 8:00 h
1r curs (DAM):
Presentació grup de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma del torn de tarda
– Divendres 18 de setembre, 16:00 h
– Inici de les classes dilluns 21 de setembre, 15:10 h
2n curs (ASIX):
Rebuda i inici de les classes grup d’Administració de sistemes informàtics en xarxa
– Dilluns 21 de setembre – 8:00 h
2n curs (DAM):
Rebuda i inici de les classes grups de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma
– Dilluns 21 de setembre – 16:00 h

Inici de Curs – Grau mitjà

1r curs (SMX)
Presentació de tots els grups (matí i tarda)
– Dilluns 14 de setembre – 9:00 h
– L’assistència a la presentació és obligatòria per a tots els alumnes de 1r.
Inici de les classes
– Grups de matí: Dimarts 15 de setembre – 8:00 h
– Grup de tarda: Dimarts 15 de setembre – 15:10 h

2n curs (SMX)