Joves pel barri

L’alumnat voluntari de 4t d’ESO que participa en aquest projecte fa d’ajudant de monitor/a a l’esplai de Pubilla Cases.

Col·laboren en diferents tallers amb infants i joves i els principals objectius són:

– Comprendre una necessitat social: el repte del temps lliure dels infants, treballant amb ells i així obtenir una visió més completa del seu barri.

– Conèixer el món associatiu i del voluntariat, a través del contacte amb l’esplai La Florida, i entrevistant-se amb els diferents professionals per tal que l’alumne/a adquireixi el coneixement sobre la tasca desenvolupada i la seva responsabilitat en el lloc de treball.

– Millorar les habilitats comunicatives.

Aquest curs l’alumnat voluntari del projecte “Joves pel Barri” ja ha començat la formació.

A partir del gener ajudaran els monitors i monitores en les diferents activitats per a infants de l’Esplai Pubilla Cases.

L’Esplai Pubilla Cases està de sort perquè l’alumnat voluntari del nostre institut ja ha triat en quins tallers faran d’ajudants, i de ben segur que ho faran molt bé!

Són aquests:

Angelica Develos Arts plàstiques (ECA)
Darwin Avila Cuina (Tabit)
Elena Ventura

Cuina (Boreal)

Harjeet Singh Patinatge (Boreal)
Paola Mera Arts plàstiques (Tabit)
Mabel Muñiz Cuina (alnitac)
Mirna Rodríguez Cuina (ECA)