Mobilitat a Dortmund dins el programa Erasmus+ i el programa #aquiproubullying

L’Institut de Pallejà dins el seu projecte d’innovació pedagògica #aquiproubullying participa en el programa Europeu Erasmus + per tercer any.
Aquest diumenge 4 de febrer la nostra coordinadora de Coeducació Convivència i Benestar Emocional la Noèlia Robles, farà aquesta mobilitat a Dortmund (Alemanya) juntament amb altres companys i companyes de diferents centres educatius de primària i secundària de Catalunya, i companyes i companys del CETE, Consorci Europeu per a la transformació educativa.
El programa comporta la visita a diferents centres de secundària de la ciutat de Dortmund on tenen implantats projectes sobre assetjament escolar (bullying) i Servei comunitari. L’Observació de les persones visitants permetrà contrastar dinàmiques i estratègies per combatre l’assetjament escolar, així com conèixer diferents maneres d’organitzar i coordinar el servei comunitari.
El nostre centre de referència és: Heinrich-Bussmann-Hauptschule

L’estada en la mobilitat a Dortmund és de set dies del 4 febrer al 10 de febrer, a la tornada podrem fer partícips a la resta del claustre i comunitat educativa de l’experiència.