Visita a l’Estació de Control de l’Aire de Pallejà.

Aquest mes de Juny els alumnes de 3r d’ESO i alguns de 4t, els que cursen les optatives de Ciències, han fet una visita a l’Estació de Control de l’Aire de Pallejà.

La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament els ha ofert un taller sobre la contaminació de l’aire molt instructiu, on els alumnes han pogut conéixer quins són els principals contaminants atmosfèrics (òxids de nitrogen i de sofre, ozó i partícules en suspensió) que afecten la nostra zona.

L’empresa Ciments Molins, propietària de l’Estació, ha estat molt amable permetent que els alumnes puguin fer aquesta visita i conéixer la dades que es mesuren in situ.

Els alumnes han valorat positivament l’experiència i han gaudit d’un marc incomparable com és el bosc de Pallejà