Un bon tancament de curs

Aquests dies a l’Institut estem rebent tot un seguit de bones notícies que volem compartir amb tota la nostra comunitat educativa perquè creiem de tot cor que els encerts i els èxits de l’Institut són de tota la comunitat educativa que formem junts i juntes amb un objectiu comú i una clara vocació de servei: Acollir i acompanyar els i les joves de Pallejà en la seva formació integral com a persones i fer-ho sempre i d’acord amb les exigències normatives i professionals

El nostre alumne, Àlex Calatrava Segura, de 2n BATX A, ha rebut el primer premi  al Treball de Recerca de la de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona: Premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat. Edició 2021. El treball de l’Àlex porta per títol  “Pot el periodisme enderrocar un govern?” Donem l’enhorabona a l’Alex, la seva família i el seu tutor del TR, Carmelo Medina. Molt bona feina! Aquí teniu l’enllaç al vídeo de l’entrega del premi (entre els minuts 1:44:12 i 1:48:44) i unes imatges:

Hem rebut una carta de felicitació de la coordinadora de les PAU a Catalunya, perquè alumnat del nostre centre ha obtingut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. L’enhorabona a l’alumnat que ha rebut aquesta distinció, a les seves famílies i a tot l’equip docent del centre per la dedicació i constància. Aquí teniu una imatge de la carta que hem rebut:

L’enhorabona i molt bon estiu!