Torneig de Korfball

Ja fa anys que a l’Institut es celebra el torneig de Korfball entre cursos, una tradició que va engegar l’ex professora del centre Teresa Iglesias i que serveix per fomentar la pràctica de l’esport entre els adolescents i per treballar diferents valors que es posen de manifest en situacions de competició però que, també, els seran molt útils per a la construcció de la seva personalitat i la seva identitat.

Korfball 2020

Així doncs els passats 17, 18, 20 i 21 de febrer els alumnes de l’INS Pallejà van poder participar al torneig de Korfball entre classes. El dilluns va ser el torn dels més petits, els alumnes de 1ESO s’estrenaven en aquesta iniciativa i van poder fer les seves primeres passes a la modalitat.
Dels més petits, als, ja veterans, alumnes de 4ESO, així ho demostrava el bon nivell de Korfball mostrat a la pista, que el dimarts finalitzaven la seva participació als tradicionals torneigs de Korfball. Aquesta iniciativa es celebra des de 1ESO fins a 4ESO.

Dijous els tocava als alumnes de 2ESO que van mostrar uns valors i una esportivitat exemplar en tot moment, cosa que referma l’aprenentatge i el creixement que fan els alumnes a través d’aquestes activitats. I per últim, el divendres els de 3ESO van tancar la setmana del Korfball a l’Institut mostrant un bon nivell i esforçant-se al màxim per gaudir de l’experiència.

Aquesta iniciativa no seria possible sense la col·laboració de la Federació Catalana de Korfball i el CEEB que fomenten l’esport i la pràctica del Korfball als Instituts. Durant tota la setmana vam comptar amb la presència de dos àrbitres federats i internacionals de la Fed. Catalana de Korfball.

Veure l’àlbum de fotos del torneig