Sortida dels alumnes de 2n d’ESO al teatre de Sants

El dimecres, 21 de febrer l’alumnat de 2n d’ESO vam anar al teatre de Sants (Barcelona) a veure l’obra de teatre Mentida. Mentida és un llibre que hem llegit a les hores de català en els quatre cursos de 2n, i la Júlia Barberà què és professora de 2n “A” i “B” i la Isa Virgili professora del “C” i “D” han organitzat la sortida.

Vam venir a l’institut com un dia normal, a les 8:00 h, a continuació, vam dur a terme les dues primeres hores de classe. Després, a les 9:50 h vam sortir de l’escola i a les 10:30 h ja estàvem a l’autocar amb direcció a Barcelona. Vam arribar allà cap a les 10:50 h i vam esmorzar en un parc a prop del teatre. A continuació, vam entrar al teatre i vam estar mirant l’obra durant una hora i mitja (aproximadament). En acabar, vam tornar al parc i vam esperar una estona allà, després vam anar on estaven els autocars. Vam sortir de Barcelona a les 13:30, i a les 14:00 ja estàvem a Pallejà.

Pensem que la sortida va ser interessant i divertida, ja que vam poder trencar la rutina de fer classes, per poder fer una activitat diferent. L’organització i preparació va ser molt bona perquè abans d’anar vam llegir el llibre per així poder seguir el fil de l’obra més fàcilment. En resum, l’excursió ha estat divertida i creiem que és bona idea fer més activitats o sortides de l’estil.

Eudald Inglés, Alex Flores i Jan Usach (Alumnes de 2n ESO B).