Sortida de 1r d’ESO a la Platja del Prat de Llobregat

Aquest proppassat dilluns 20 de juny vam realitzar una sortida amb tot l’alumnat de 1r d’ESO a la Platja del Llobregat. Una sortida que, a banda de divertir-nos i refrescant-nos a la platja, el que també pretenia era acomiadar el curs tots plegats compartint aquests darrers moments en un espai natural a l’aire lliure i en un ambient relaxat i distès.

En resum, una sortida en què, afortunadament, tot va sortir com estava previst: sortida a les 9:00 h de Pallejà en autocar i arribada a la platja del Prat de Llobregat al voltant de les 10:00 h. Un cop allí, vam buscar la zona on hi havia la cabina dels socorristes i de dutxes i vam acampar a la platja. Com que l’emoció era tanta que el professorat acompanyant, a penes va tenir temps de donar-los quatres instruccions que l’alumnat va sortir disparat a capbussar-se al mar. Una mar força agitada que demanava molta precaució i seny i que va fer lluir la bandera groga tota l’estona.

Després d’una hora i escaig de bany ens vam eixugar i vestir i ens vam dirigir, novament en autocar, a la zona de pícnic i d’esbarjo del Parc Nou del Prat de Llobregat. Allí vam recuperar les forces gastades en l’onatge amb un merescut esmorzar i vam gaudir d’una hora de descans a l’ombra dels pins o jugant a voleibol, a futbol o descansat i xerrant.

Cal felicitar a tot l’alumnat que, en tot moment, va tenir un bon comportament i cura dels companys, així com de l’entorn i de l’estona d’autocar —que no sempre és fàcil de passar. També agrair a la Júlia, l’Anaïs, la Lorena, l’Aldara, la Cristina i l’Ángel i tot el professorat que va tenir cura perquè fos un èxit.

Fes clic aquí per veure l’àlbum de fotos complet o al damunt de qualsevol fotografia.

Molt bon estiu i fins a l’any que ve.