Ens volem lliures i sense por, un mural per reclamar un espai lliure de violència

Aquest passat mes de novembre, des de l’INS Pallejà i en col·laboració amb la regidoria d’Igualtat de l’ajuntament de Pallejà, ens vàrem sumar a les accions del 25N, dia Internacional en contra de la Violència Masclista.
Ens volem lliures i sense por” ha estat el mural fet per l’alumnat de l’institut que ha volgut deixar la seva petjada en contra de la violència de gènere. Des del disseny coordinat pel departament de Visual i Plàstica i l’alumnat que imparteix aquesta matèria a quart de l’ESO, fins a la coordinació de l’activitat realitzada per l’alumnat del Punt t’escolto i el Grup Coeducació INS Pallejà.
El resultat és exigir que l’espai del centre educatiu sigui un espai lliure de violència i multiplicar aquest crit fora de les portes de l’Institut, per tal de construir una societat més justa i respectuosa.

Gràcies a tots, totes i totis per la vostra aportació!!!
Seguim treballant!!!